Allez au contenu Allez à la navigation

Laboratorijas vēsture : tālredzīgs un dāsns zīmols

Laboratorijas vēsture

BIODERMA zīmols vienmēr ir bijis uzticīgs savai pārliecībai, sekojis savai intuīcijai un aizstāvējis savu neatkarības garu. Ar tādu pat patiesu dedzību BIODERMA ir centusies izprast ādas bioloģiju un darbojusies ar tādu pat vēlmi pēc jaunievedumiem un līdzdalības dermatoloģijas pirmatklājumos, atmetot iepriekšpieņemtas koncepcijas un izveidojušās dogmas.

  • Farmaceits un ideja

    Viss aizsākās 20. gadsimta 70. gados, kad novatorisks farmaceits Žans Noels Torels izdomāja radikāli jaunu pieeju ādas kosmētikai, pateicoties personiskām sarunām ar pasaules vadošajiem ekspertiem bioloģijā un dermatoloģijā. Viņš izstrādāja savus pirmos patentus un lika pamatus BIODERMA filozofijai - bioloģija dermatoloģijas labā.

  • 1977. gads - pirmais novatoriskais jaunievedums

    Simbolizējot BIODERMA novatorisko stratēģiju, šampūns Nodé bija pirmais pirmatklājums šajā tirgū, un vēlāk tam sekoja daudzi citi BIODERMA produktu jaunievedumi. Nosaukums Nodé cēlies no "NOn-Detergence" un uzsver tā sastāva oriģinalitāti, jo pirmo reizi šampūns spēja attīrīt matus, nebūdams agresīvs. Šis patents respektēja matu folikula fizioloģiju un saglabāja mata un galvas matainās daļas ādas lipīdu slāni. Piedāvājot maigāku iedarbību un labāku panesību, oriģinālais šampūns un visa Nodé līnija ir guvusi milzīgus panākumus līdz pat mūsdienām.

  • Kopš 1985. gada - jaunievedumu dinamika ar ārstniecības speciālistiem

    Astoņus gadus pēc pirmo produktu parādīšanās aptiekās zīmols ciešā sadarbībā ar dermatologiem izstrādāja veselu produktu līniju. Balstoties uz tādu pat bioloģisku pieeju ādai, BIODERMA savu produktu izstrādē vienmēr ir ievērojusi ārstu cerības un prasības. Vēl šodien šī sadarbība garantē BIODERMA jaunievedumu nozīmīgumu pacientiem. Vienlaikus tika izveidota cieša sadarbība ar aptiekām, tādējādi saņemot vērtīgas atsauksmes par produktiem un to, kā patērētāji tos uztver.

  • 1992. gads, nozīmīgāko jaunievedumu laiks 

    "Mēs esam savas profesionālās kompetences veidotāji: par ādu, bioloģiju, dermatoloģiju. Mūsu vīzija, tālākais ceļš atšķiras no citiem, jo mēs neapstājamies tikai pie ādas darbības traucējumu novēršanas - mūsu mērķis ir aizsargāt ādas resursus un ļaut ādai ar laiku pielāgoties savai videi un dzīvesveidam. Tas, kā mēs to darām, ir tikpat svarīgs kā tas, ko darām. Mūsu pastāvēšana, mūsu attiecības ar citiem ir balstīties uz šo premisu." Zīmola dzinulis vēl aizvien ir Žana Noela Torela pārliecība. Visi BIODERMA jaunievedumi sākas ar ādu, tās funkcijām un tās bioloģiju. Kopš pašiem pirmssākumiem un vēl jo vairāk - kopš 20. gadsimta 90. gadiem laboratorija ir izstrādājusi etalona produktus, kuru pamatā ir jaunievedumi, kas piedāvā jaunas iespējas, lai apmierinātu dermatologu gaidas un viņu pacientu vajadzības. Šie jaunievedumi ir paredzēti jutīgai ādai, taukainai ādai, sausai ādai, atūdeņotai ādai, aizsardzībai no saules, matiem un šūnu atjaunošanai.

  • 2001. gads, pasaules mērogs

    Pirmā meitasuzņēmuma atvēršana Itālijā 2001. gadā iezīmēja BIODERMA darbības paplašināšanu starptautiskā mērogā, un šī paplašināšanās bija aizsākusies 90. gados. Šādas mēroga izmaiņas bija nepieciešamas, lai saglabātu ciešas saites ar katra tirgus realitātēm. Mērķis - izprast dermatologu, farmaceitu un pacientu gaidas, kas katrā valstī ir ievērojami atšķirīgas, respektēt ģeogrāfiskās, kultūras un fizioloģiskās atšķirības un pielāgoties ārstniecības speciālistu praksei visā pasaulē. BIODERMA šobrīd darbojas teju 100 valstīs, caur meitasuzņēmumiem, tirdzniecības vietām, saistītajiem izpētes centriem, privātām līgumsabiedrībām un universitātēm.

  • 2009. gads, sociāli atbildīga rīcība

    2009. gada novembrī BIODERMA īstenoja savu pirmo sociālo misiju Vjetnamas ziemeļos. Kopš tā laika Vjetnamā un Kambodžā ir īstenota virkne misiju ar franču ārstu - lielākoties dermatologu - un farmaceitu, kā arī dažādu humanitāru apvienību palīdzību. Mērķis - vietējiem iedzīvotājiem nodrošināt medicīnisku palīdzību, datoru resursus un dažādus materiālus. Visa šī darbība liecina par garu, kas ir BIODERMA dzinulis dienu no dienas un pauž dziļi cilvēcīgas vērtības, ko tā aizstāv - dāsnumu, solidaritāti un dalīšanos.

  • 2011. gads, progress dermatoloģijā ar BIODERMA fonda starpniecību

    2011. gadā nodibinātajam BIODERMA Fondam, ko finansē Fondation de France, ir būtiska misija atbalstīt dermatoloģijas attīstību visā pasaulē. Fonds ir kļuvis par kulminācijas punktu zīmolam, kas vienmēr savā attīstībā ir paļāvies uz dermatoloģiju. Ir iziets viss cikls - BIODERMA Fonds aktīvi palīdz izplatīt zināšanas par dermatoloģiju ārstu vidū visā pasaulē un virzīt fundamentālus pētījumus bioloģijā saskaņā ar ētisku un sociāli atbildīgu pieeju. BIODERMA Fonda uzticības simbols dermatoloģijai ir "World Rendez-Vous on Dermatology" - unikāla tikšanās vieta labākajiem speciālistiem no visiem kontinentiem, lai apmainītos zināšanām un nodotu profesionālās prasmes.